Sunday, December 25, 2016

綺麗な空 ある日突然に [One day beautiful sky suddenly]

words: 樋口侑希 /Higuchi Yuki /WOMCADOLE Vo.

青い空に浮かぶ雲を眺めた
最期の朝 目を覚ました僕
黒い空に光る星流れた
綺麗な空 ある日突然に

当たり前のように日々重ねた
期待していた頃にはもう遅かった
結局 まだ何も変わらずに
苦しかった 悲しかった

泣き声響くトンネル
そこはあまりにも暗くて
目を光らした猫は灯りを探した
自転車のライトが消えて何も見えない
早くこの場所から逃げ出したいな
出られるかな

君の場所目指した 世界の終わりの日に
僕は走りながら言う「唄おうか」
そこで泣いてる君に聞こえるかな
教えてくれよ 教えて

綺麗な空がまた無くならない様に
色を変えて僕らの頭上に現れる様に
今立ってる場所の裏側にもきっと
同じものが光って待っているから

君の場所目指した 世界の終わりの日に
僕は走りながら言う「唄おうか」
そこで泣いてる君に聞こえるかな
教えてくれよ 教えて

Gazed at clouds that float in the blue sky
The last morning I opened my eyes
Stars that shine in dark sky were flowing
One day beautiful sky suddenly

Pilled the expected pray for the days
It’s already too late to hope
After all everything is not changed
Pain and sorrow

The tunnel that reverberates cry voices
It’s too dark in there
The cat that has gleam eyes was searching for any light
Lights in the bicycle was dead, can’t see anything
Want to quickly flee from that place 
I wonder if I can managed to leave

I headed to your place at the world’s end day
While running, I say “Shall we sing?”
You who is crying in there I wonder if you can hear me
Please tell me, please tell me

Hopefully that beautiful sky is not lost yet
Hopefully it appears atop of us that were changing
On the other side of the place where we stand now also
Because the same thing are waiting to shine 

I headed to your place at the world’s end day
While running, I say “Shall we sing?”
You who is crying in there I wonder if you can hear me
Please tell me, please tell me

No comments:

Post a Comment